BLACK BLADE FRIDAY ESTE AICI!
BLACK BLADE FRIDAY ESTE AICI!

Peste 2 000 de produse la reducere

Contact

Informații despre comenzi și produse
Dacă sunteți interesat de starea comenzii, doriți sa vă programați pentru ridicarea personală a produselor, sau doriți comandarea produselor prin telefon (sau să vă informați despre disponibilitatea acestora).
Sunați de luni până vineri (8:00 - 16:00) +40 373 808 323
De obicei răspundem în maxim 6 ore info@knifestock.ro
Obrázok nožíkov - KNIFESTOCK

Vizitați-ne personal în Bratislava

Bratislava - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Bratislava

Lu - Vi  10:00 - 21:00
Sâ - Du 9:00 - 21:00

Magazinul este deschis în mod corespunzător în timpul orelor de funcționare. Clienții sunt rugați să respecte măsurile antipandemice în vigoare.
La magazin se poate plăti în numerar și cu cardul fără contact.

FAQ- întrebări frecvente

Lista cu cele mai frecvente întrebări și răspunsuri pe care ni le puneți. Dacă aveți o întrebare diferită, vă rugăm să utilizați formularul din partea dreaptă, la care vom încerca să răspundem cât mai repede posibil.

Care este perioada medie de livrare a produselor?

Perioada de livrare depinde de disponibilitatea stocului.

Produsele în stoc, sunt expediate în fiecare zi lucrătoare. Termenul mediu de livrare prin serviciul de curierat în Romania este de 3-4 zile lucrătoare. Puteți urmări starea comenzii dvs. utilizând AWB-ul pe care îl veți primi pe e-mail.

La produsele care nu se află în stoc, termenul de livrare poate fi prelungit cu câteva zile. Acest termen de livrare depinde în principal de timpul transportului și de disponibilitatea mărfurilor în depozite externe, care pot fi situate în afara Slovaciei. Mai ales cu măsurile actuale la frontiere, nu putem garanta aceeași timp de livrare din alte țări.

Pentru informații exacte despre livrarea unei comenzi, nu ezitați să ne contactați, fie telefonic la +40 373 808 323 , fie folosind formularul de contact.

Care sunt modalitățile de plata?

În timpul procesului de comandă, aveți posibilitatea de a alege una dintre diferitele modalități de plată oferite.

Puteți plăti comanda dvs. în următoarele modalități:

  1. Plata prin card online - printr-un portal securizat de plăți. Cel mai rapid și sigur mod de plată.
  2. Ramburs la livrare la preluarea comenzii de la curier - în funcție de metoda de transport aleasă, este posibilă și plata bunurilor cu cardul.
  3. Plata în numerar la colectarea personală - plata la unul dintre magazinele noastre fizice.
  4. Plata pe factură - potrivită pentru clienții mari.

Mărfurile rămân în proprietatea vânzătorului până la plata integrală și preluare comenzii. Magazinul nu răspunde pentru riscul deteriorării mărfurilor după preluarea comenzii de către cumpărător. Informațiile de facturare ale cumpărătorului nu pot fi modificate după crearea comenzii.

Ce pot face în cazul în care nu sunt mulțumit de produse și doresc returnare lor?

În cazul în care nu sunteți mulțumiți de produsele comandate, este posibilă returnarea lor. Datorită procesului nostru simplu de returnare, puteți face asta ușor, rapid și, cel mai important, fără griji.

Procedura de returnare a produselor:

  1. Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la primirea lor
  2. Completați formularul de returnare
  3. În ultimul punct al formularului, încărcați-ne o fotografie sau o scanare a facturii/bonului și o fotografie a produsului ambalat în ambalajul original
  4. Trimiteți formularul de returnare.

Împachetați și expediați produsele pe cheltuiala dvs. la adresa:

Expandeco - Knifestock,
Str. Michelangelo, Nr. 25,
Oradea, Jud. Bihor, 410431,
România

La această adresă nu se află sediul companiei, așa că nu este posibilă livrarea personală a coletului. Adresa este destinată exclusiv pentru returnarea produselor.

Condiții de returnarea a mărfurilor:

  1. Data expedierii bunurilor pentru returnare trebuie să fie în termen de 14 zile de la primire.
  2. Trebuie să completați formularul de returnare, inclusiv numărul contului bancar în formularul IBAN.
  3. Produsele nu pot fi folosite, trebuie să conțină toate etichetele originale, ambalate în ambalajul original, astfel încât să fie posibilă revânzarea lor ulterioară.
  4. În cazul deteriorării produselor, avem dreptul la reducerea sumei rambursate în vederea costurile asociate punerii lor în vânzare.

 

Puteți găsi mai multe informații despre posibilitatea rambursării la condițiile de reclamație.

Cum sunt prelucrate datele mele cu caracter personal?

Securitatea datelor cu caracter personal ale clienților noștri este una dintre cele mai importante priorități. Atunci când operăm magazinul online KNIFESTOCK, prelucrăm doar acele date cu caracter personal care sunt necesare pentru crearea comanzii, fiind și marcate cu câmpuri obligatorii în procesul de comandă - nume, prenume, adresa de livrare, numărul de telefonul și adresa de e-mail.

În cazul în care ne contactați printr-un formular de contact, prelucrăm doar acele date cu caracter personal care sunt marcate cu câmpuri obligatorii.

Mai multe informații despre protecția datelor cu caracter personal și cookie-uri pot fi găsite aici.

Am fost mulțumit de achiziție, unde vă pot evalua?

Suntem încântați. Puteți să ne lăsați recenziile dvs. pozitie:

  1. La produsul achiționat direct pe pagina noastră.
  2. Adăugând o recenzie pe Google Maps la unul ditre magazinele noastre fizice. 
    1. Lovec Aupark Bratislava

Vă mulțimum pentru recenzia dvs. Așteptăm cu nerăbdare următoarea voastră achiziție.

Aveți alte întrebări? Scrieți-ne

Dacă aveți o întrebare diferită, utilizați formularul, la care vom încerca să răspundem cât mai repede posibil.

Informații de facturare

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Nr. Inreg. Reg. Comertului 50231111
CUI 2120318211
CIF SK2120318211
Compania este înregistrată în Registrul Comercial al Judecătoriei Nitra, departamentul. Ltd., vl.č.40399 / N

Conexiune bancară

VÚB bank
IBAN SK17 0200 0000 0044 1724 0155 (moneda contului în lei)
SWIFT SUBASKBX